Tu položte otázku
Slovenčina
العربية
Български
Čeština
Dansk
Deutsch
Ελληνικά
English
English (UK)
Español
Español mexicano
Eesti
Suomi
Français
Magyar
Bahasa Indonesia
Íslenska
Italiano
日本語
한국어
Nederlands
Norsk
Polski
Português
Português do Brasil
Română
Русский
Slovenčina
Српски
Svenska
ไทย / Phasa Thai
Türkçe
Українська
Tiếng Việt
中文
中文(台灣)
Domov
Informácie o ochorení Covid-19
Ako dlho je platný môj poukaz alebo otvorená letenka?
Ako funguje proces vrátenia platby?
Ako zistím číslo svojej objednávky a číslo rezervácie?
Budú pri rezervácii letenky prenesené ďalšie produkty ako batožina alebo sedadlo?
Kto môže zodpovedať moje otázky týkajúce sa COVID-19?
Letecká spoločnosť tvrdí, že na to, aby mi boli vrátené peniaze, musím kontaktovať vás?
Musím zmeniť rezerváciu pre všetkých cestujúcich v mojej rezervácii alebo môžem zmeniť rezerváciu iba pre jedného cestujúceho?
Môžem zrušiť rezerváciu kvôli zdravotným problémom?
Môžem žiadať vrátenie peňazí za svoju otvorenú letenku/poukaz?
Potrebujem na cestu PCR test na COVID-19 alebo osvedčenie o očkovaní?
Prečo je hodnota poukazu nižšia ako hodnota môjho pôvodného letu?
Prečo musím kontaktovať leteckú spoločnosť so žiadosti o vrátenie peňazí? (Rezervácia u nízkonákladového dopravcu)
Prišiel mi od vás e-mail s kódom poukazu, čo mám teraz robiť?
Čo by som mal skontrolovať skôr, ako vás budem kontaktovať?
Čo je digitálny COVID preukaz EÚ/covid pas a potrebujem ho na svoju cestu?
For full functionality of this site it is necessary to enable JavaScript. Here are the
instructions how to enable JavaScript in your web browser
.