Vo všetkých prípadoch sa môžete so žiadosťou o pomoc obrátiť aj na leteckú spoločnosť. Pre EÚ platí nariadenie 261/2004 a letecká spoločnosť by vám mala pomôcť bez toho, aby vás odkázala na cestovnú kanceláriu, aj keď ste si letenky kúpili na webovej stránke cestovnej kancelárie.

Ak vám aj pomôžeme s vašou žiadosťou na vrátenie peňazí, je to stále zodpovednosť leteckej spoločnosti a za váš nárok zodpovedá letecká spoločnosť. Prípadne sa môžete so svojou žiadosťou o vrátenie peňazí obrátiť priamo na leteckú spoločnosť.

Ak ste si zakúpili letenku u nás, letecká spoločnosť vráti peniaze nám, my platbu spracujeme a vrátime vám ju spôsobom, akým ste platili pôvodne.

Vo Švédsku, kde je naše sídlo, vydala Agentúra na ochranu spotrebiteľa verejné vyhlásenie o povinnosti leteckých spoločností pomáhať svojim zákazníkom a neodkazovať ich späť na cestovné kancelárie. Ak sa na nás obrátite so žiadosťou o pomoc, urobíme všetko, čo je v našich silách, aby sme vám pomohli, sme však obmedzení pravidlami a obmedzeniami leteckých spoločností.