Preskočiť na hlavný obsah
GoToGate
  • Lety
  • Pobyty
  • Prenájom áut
  • Kontaktujte nás
  • Časté otázky
  • Zmluvné podmienky leteckej spoločnosti
  • Moje rezervácie
Moje rezervácie
Menu
PodporaKontaktujte násČasté otázkyZmluvné podmienky leteckej spoločnostiMoje rezervácie
  1. Domovská stránka
  2. Domovská stránka často kladených otázok
  3. Platba
  4. Čo mám robiť, ak mi bude za rezerváciu účtovaný poplatok dvakrát?
  • Check-in
  • Zmena letového poriadku leteckej spoločnosti
  • Batožina/Informácie o batožine
  • Zmena a zrušenie letenky
  • Platba
    • Aké spôsoby platby akceptuje Gotogate
    • Aké meny akceptuje Gotogate
    • Je platba kartou drahšia?
    • Prečo žiadate o moju adresu bydliska?
    • Z môjho účtu bola stiahnutá suma za neúspešnú rezerváciu. Kedy dostanem svoje peniaze späť?
    • Prečo mi bola účtovaná suma v inej mene, ako je mena spojená s mojou kartou?
    • Prečo sa cena môjho letu zvýšila?
    • Prečo je moja karta zamietnutá?
    • Keď sa pokúšam zaplatiť, zobrazuje sa mi chybové hlásenie. Čo mám robiť?
    • Čo mám robiť, ak mi bude za rezerváciu účtovaný poplatok dvakrát?
    • Kde nájdem svoju faktúru?
    • Prečo sa mi nedá zaplatiť online?
    • Môžem požiadať o vrátenie peňazí na iný bankový účet?
    • Prečo mi ešte neboli vrátené peniaze?
    • Prečo môj poukaz nefunguje?
    • Čo ak po zaplatení nedostanem e-mail s potvrdením rezervácie?
    • Zobraziť všetky
  • Pred rezerváciou
  • Prenos batožiny cestujúcim
  • Produkty a služby

Čo mám robiť, ak mi bude za rezerváciu účtovaný poplatok dvakrát?

Existujú rôzne scenáre, v ktorých sa bude falošne javiť, že vám bola platba účtovaná viac ako raz:

Ak ste uskutočnili viacero pokusov o platbu, tieto poplatky sa môžu zobraziť na vašich bankových výpisoch. Odstránia sa automaticky, zvyčajne do jedného dňa, aj keď to závisí od vašej bankovej inštitúcie.

Okrem toho môže byť nákup jedného letu rozdelený na viacero poplatkov. Ak si napríklad rezervujete cestu pre dve osoby za 205 EUR, na výpise z vašej banky sa môžu zobraziť nasledujúce poplatky:

  • 100 EUR (letenka 1)
  • 100 EUR (letenka 2)
  • 5 EUR (poplatok cestovnej kancelárie)

Je tiež možné, že ste omylom urobili dvojitú rezerváciu a v dôsledku toho vám bola účtovaná dvakrát. Ak chcete tento problém vyriešiť, čo najskôr nás kontaktujte.

Produkty a služby

  • Ochrana v prípade storna
  • Cestovné poistenie
  • Poistenie batožiny

O nás

  • O nás
  • Cestovné podmienky
  • Pravidlá ochrany osobných údajov
  • Informácie o súboroch cookie
  • Vyhlásenie o prístupnosti
  • Stiahnite si aplikáciu

Podpora

  • Kontaktujte nás
  • Časté otázky
  • Zmluvné podmienky leteckej spoločnosti
  • Moje rezervácie

Prihlásiť sa

Moje rezervácie
  • Visa
  • Mastercard
  • Eurocard
  • Google Pay
  • Amadeus
  • Sabre
Gotogate / OY SRG Finland AB, IČO: 1925453-7, IČ DPH: FI19254537

© 2025 Gotogate. Všetky práva vyhradené.