Domov
  • Rezervácia a platby
    • Ako rezervujem letenku pre moje dosiaľ nenarodené deti?
    • Ako si objednám letenku pre moje batoľa?
    • Čo znamená platobná zľava?
    • Koľkým osobám naraz môžem rezervovať letenku?
    • Môžem rezervovať letenku dieťaťu, ktoré cestuje samo?
    • Môžem si rezervovať letenku, ak ešte nemám 18 rokov?
    • Musím pri rezervácii uviesť všetky mená, ktoré figurujú na mojom cestovnom pase?
    • Prečo mi nejde spustiť online banking?
    • Prečo môj zľavový kupón nefunguje?
    • Prečo som dostal správu, že za požadovanú cenu nie je možné rezervovať nijaké miesto?
    • Stále vidím svoju predchádzajúcu vyhľadávanú položku, prečo ju nemôžem zmeniť?
    • Účtujú sa nejaké poplatky pri platbe kartou?
  • Zmeny a zrušenia
    • Ak ste ma informovali, že dostanem refundáciu, ako to bude prebiehať?
    • Ako sa uistím, že je čas môjho letu aktuálny?
    • Ako vykonám zmenu rezervácie leteniek, ak využívam službu Flexibilná letenka?
    • Ako vystornujem svoju cestu, ak mám Ochranu pre prípad zrušenia?
    • Chcete stornovať svoje let?
    • Čo je poplatok za asistované vybavenie?
    • Kde nájdem stav vrátenia mojich peňazí?
    • Môžem si zmeniť meno uvedené na letenke?
    • Môžem si zmeniť rezerváciu letu alebo údaje o mene/osobe aj v prípade, že som si zakúpil/a letenku od nízkonákladovej leteckej spoločnosti?
    • Môžem službu zmeny rezervácie využiť priamo u leteckej spoločnosti?
    • Môžem stornovať letenku, ak som ju zakúpil/a od nízkonákladovej leteckej spoločnosti?
    • Môžem stornovať svoju cestu bez storno poistenia?
    • Môžem zmeniť rezerváciu letu, hotelu alebo prenájmu auta?
    • Nové časy, ktoré ste mi zaslali, mi nevyhovujú. Čo mám robiť?
    • Pokiaľ ide o žiadosti o finančné vyrovnanie podľa nariadenia (ES) č. 261/2004
    • Potrebujete pomôcť so zmenou rezervácie?
    • Prečo došlo k zmenám času v súvislosti s mojou cestou?
    • Pri písaní svojho mena som urobil/a chybu. Môžem ho ešte zmeniť?
    • Stornujete hotel?
    • Stornujete prenájom auta?
    • Účtujú sa poplatky za zmenu rezervácie letu aj prípade, že využívam službu Letenka s možnosťou zmeny rezervácie?
  • Spätná väzba a sťažnosti
    • Ako mám reklamovať sprostredkovanie leteniek?
    • Nebol som spokojný s mojím pobytom v hoteli alebo prenajatým autom. Môžem vám zaslať svoje pripomienky?
    • Rád by som vám zaslal svoje pripomienky k ceste, keď prídem domov. Ako to mám urobiť?
  • Produkty a služby
    • Ak sa počas mojej cesty niečo stane a ja mám cestovné poistenie, koho by som mal/a kontaktovať?
    • Aké sú vaše zásady, pokiaľ ide o moju e-mailovú adresu?
    • Aké sú výhody podporného balíka?
    • Ako funguje Ochrana pre prípad zrušenia?
    • Ako vás môžem kontaktovať?
    • Ako zruším odber newsletteru?
    • Čo by som mal skontrolovať skôr, ako vás budem kontaktovať?
    • Čo je to Flexibilná letenka?
    • Čo je to Mobilný cestovný plán?
    • Čo musím vedieť o rezervácii spojenej s prenájmom auta?
    • Koho mám kontaktovať v súvislosti so svojou rezerváciou hotela?
    • Môžem kontaktovať služby zákazníkom cez Facebook?
    • Môžem si rezervovať špeciálnu stravu, sedadlo v lietadle alebo si pridať zákaznícku kartu?
    • Nedostal/a som potvrdenku pre hotel/prenájom auta, čo mám robiť?
    • Prečo si hotel na mojom účte vyhradil určitú sumu?
    • Hyperwallet
      • Does Hyperwallet cost anything extra?
      • How do I contact you?
      • I can’t access the form and verify my account on Hyperwallet; what should I do?
      • I've received an email saying I will receive my money via Hyperwallet; what happens now?
      • What is Hyperwallet?
      • What should I check before contacting you?
      • Why are you using Hyperwallet?
      • Why have I not received my refund yet?
    • Moja rezervácia
      • Aké sú pravidlá týkajúce sa tekutín, liekov, detskej a špeciálnej stravy v príručnej batožine?
      • Ako nájdem a vytlačím svoje potvrdenie?
      • Ako zistím, či mám dostatok času prestúpiť pri medzipristátí?
      • Ako zistím, či na návštevu danej destinácie potrebujem pas a víza?
      • Cestujete s nízkonákladovou leteckou spoločnosťou (ako napríklad Ryanair, Wizzair alebo easyJet)?
      • Kde nájdem letenku a aké dokumenty si potrebujem vziať na cestu?
      • Keď som si rezervoval/a cestu, nedostal/a som žiadne potvrdenie o rezervácii e-mailom, čo mám robiť?
      • Koľko batožiny si môžem vziať so sebou?
      • Môžem sa zaregistrovať online?
      • Môžem si so sebou na cestu zobrať domáce zviera?
      • Môžem si zakúpiť rozšírenie maximálnej hmotnosti batožiny alebo si na cestu pribaliť športové potreby?
      • Môžem využiť iba časť cesty, napríklad vynechať odchádzajúci let a využiť iba ten spiatočný?
      • Na čo si musím dávať pozor, ak moja spiatočná cesta zahŕňa dve jednosmerné letenky?
      • Potrebujem pomoc súvisiacu s cestovaním, môžete mi pomôcť?
      • Potrebujem vždy platný pas a víza, ak cestujem do zahraničia?
      • Rezervoval/a som si u vás let a stratil/a som batožinu. Čo mám robiť?
      • Zadal/a som nesprávnu e-mailovú adresu, a preto som nedostal/a potvrdenie – čo mám robiť?
  • Cestovné upozornenia
    • Ak môj let zrušia, vrátia mi peniaze?
    • Zmení sa mi rezervácia automaticky, ak je môj let zrušený?

Najčastejšie otázky

Táto stránka obsahuje odpovede na najčastejšie otázky. Neviete nájsť to, čo hľadáte? Kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára na našej kontaktnej stránke.

Rezervácia a platby

Ako rezervujem letenku pre moje dosiaľ nenarodené deti?
Ako si objednám letenku pre moje batoľa?
Čo znamená platobná zľava?
Zobraziť všetky články

Zmeny a zrušenia

Ak ste ma informovali, že dostanem refundáciu, ako to bude prebiehať?
Ako sa uistím, že je čas môjho letu aktuálny?
Ako vykonám zmenu rezervácie leteniek, ak využívam službu Flexibilná letenka?
Zobraziť všetky články

Spätná väzba a sťažnosti

Ako mám reklamovať sprostredkovanie leteniek?
Nebol som spokojný s mojím pobytom v hoteli alebo prenajatým autom. Môžem vám zaslať svoje pripomienky?
Rád by som vám zaslal svoje pripomienky k ceste, keď prídem domov. Ako to mám urobiť?
Zobraziť všetky články

Produkty a služby

Ak sa počas mojej cesty niečo stane a ja mám cestovné poistenie, koho by som mal/a kontaktovať?
Aké sú vaše zásady, pokiaľ ide o moju e-mailovú adresu?
Aké sú výhody podporného balíka?
Zobraziť všetky články

Cestovné upozornenia

Ak môj let zrušia, vrátia mi peniaze?
Zmení sa mi rezervácia automaticky, ak je môj let zrušený?
Zobraziť všetky články
Footer logotype
Footer shelf logotype Powered by Shelf