Preskočiť na hlavný obsah
GoToGate
  • Lety
  • Pobyty
  • Prenájom áut
  • Kontaktujte nás
  • Časté otázky
  • Zmluvné podmienky leteckej spoločnosti
  • Moje rezervácie
Moje rezervácie
Menu
PodporaKontaktujte násČasté otázkyZmluvné podmienky leteckej spoločnostiMoje rezervácie
  1. Domovská stránka
  2. Domovská stránka často kladených otázok
  3. Zmena a zrušenie letenky
  4. Čo mám robiť, ak na letenke uvediem nesprávne meno?
  • Check-in
  • Zmena letového poriadku leteckej spoločnosti
  • Batožina/Informácie o batožine
  • Zmena a zrušenie letenky
    • Čo mám robiť, ak na letenke uvediem nesprávne meno?
    • Môžem dostať refundáciu v plnej výške, ak zruším svoj let?
    • Ako dlho trvá vybavenie žiadostí o vrátenie peňazí?
    • Ako môžem zrušiť svoju letenku?
    • Ako môžem zmeniť rezerváciu letenky?
    • Môžem po rezervácii letu zmeniť cieľovú destináciu?
    • Môžem zrušiť a znovu rezervovať ten istý let za nižšiu cenu?
    • Koľko stojí zmena rezervácie letu?
    • Prišiel mi od vás e-mail s kódom poukazu, čo mám teraz robiť?
    • Zobraziť všetky
  • Platba
  • Pred rezerváciou
  • Prenos batožiny cestujúcim
  • Produkty a služby

Čo mám robiť, ak na letenke uvediem nesprávne meno?

Opravy mena
Pravidlá leteckých spoločností týkajúce sa zmien mena po rezervácii sa výrazne líšia. Niektoré letecké spoločnosti umožňujú cestujúcim zmeniť meno na letenke, ak bolo nesprávne napísané.

Upozorňujeme, že väčšina leteckých spoločností, ktoré povoľujú opravy mena, bude za túto službu účtovať poplatok a budú sa uplatňovať aj naše vlastné poplatky za opravu mena.

Niektoré letecké spoločnosti dokonca povoľujú cestovanie s nesprávne napísaným menom (približne 1 – 3 písmená) za predpokladu, že:

  • sa nemení výslovnosť,
  • prvé písmeno mena/priezviska je správne a
  • let je v rámci Európy.

Táto možnosť však nie je zaručená a musí ju potvrdiť letecká spoločnosť.

Ak rezervácia zahŕňa viac ako jednu leteckú spoločnosť, zmena mena môže spôsobiť technické problémy. Preto je pri rezervácii veľmi dôležité overiť, či je meno na letenke správne napísané tak, ako je uvedené vo vašom pase.

Ak sa v niektorom z mien na vašich letenkách vyskytne chyba, kontaktujte nás [LINK] a my vás budeme informovať o dostupných možnostiach.

Prevod letenky na iného cestujúceho
Prevod letenky na inú osobu spravidla nie je povolený. Niektoré letecké spoločnosti však ponúkajú výnimky. Pre viac informácií nás kontaktujte.

Produkty a služby

  • Ochrana v prípade storna
  • Cestovné poistenie
  • Poistenie batožiny

O nás

  • O nás
  • Cestovné podmienky
  • Pravidlá ochrany osobných údajov
  • Informácie o súboroch cookie
  • Vyhlásenie o prístupnosti
  • Stiahnite si aplikáciu

Podpora

  • Kontaktujte nás
  • Časté otázky
  • Zmluvné podmienky leteckej spoločnosti
  • Moje rezervácie

Prihlásiť sa

Moje rezervácie
  • Visa
  • Mastercard
  • Eurocard
  • Google Pay
  • Amadeus
  • Sabre
Gotogate / OY SRG Finland AB, IČO: 1925453-7, IČ DPH: FI19254537

© 2025 Gotogate. Všetky práva vyhradené.