Z dôvodu pandémie čelí letecký priemysel zložitej situácii s veľkým množstvom zrušených letov a čakajúcimi vráteniami platieb. Ak chcete zmeniť alebo zrušiť svoju rezerváciu letu, budeme kontaktovať leteckú spoločnosť vo vašom mene. Nezabudnite však, že každá letecká spoločnosť má vlastné pravidlá a my nemôžeme zaručiť, že letecká spoločnosť, s ktorou cestujete, dokáže vyhovieť vašej žiadosti. Chceme, aby ste vedeli, že robíme všetko, čo je v našich silách, aby sme vám boli v tejto náročnej situácii oporou.

Tu si prečítajte viac o našom poplatku za manuálne vybavenie.

Všetky žiadosti o vrátenie peňazí alebo zmeny vybavujeme v poradí, v akom ich dostávame a očakávaná doba spracovania je v dôsledku pandémie a zvýšeného objemu dlhšia ako zvyčajne. Robíme všetko pre to, aby sme vám pomohli čo najrýchlejšie.

Ako ma budete informovať o aktualizáciách?

Po spracovaní vašej zmeny alebo vrátenia peňazí dostanete e-mail a my vás požiadame, aby ste skôr, ako nás budete kontaktovať, počkali na ďalšie informácie prostredníctvom e-mailu. Nezabudnite, že stav vrátenia vašich peňazí si môžete skontrolovať prihlásením sa do časti „Moje rezervácie“, ku ktorej máte prístup v pravom hornom rohu našej stránky, alebo kliknite sem.

Prihláste sa cez Facebook alebo Google, ak ste pri rezervácii použili svoj prepojený e-mailový účet, alebo zadajte číslo svojej objednávky a e-mail, ktorý ste použili pri rezervácii.